Cestovní agentura Magnolia

  • Zavolejte nám
  • 732 893 316
  • po-ne 9:00 -18:00 hod
Oblíbené zájezdy

Časté dotazy

 

 

18 základních bodů k dovolené, neboli nejčastější otázky
 

Výběr a objednání dovolené

Dovolenou vybíráte prostřednictvím webových stránek www.ca-magnolia.cz, nebo nás můžete zkontaktovat telefonicky 732 893 316, emailem prodej@ca-magnolia.cz nebo přes chat či sociální sítě a my vám doporučíme dovolenou dle vašich představ nebo ověříme službu, která vás zaujala.

  

First nebo Last Minute

Všeobecně nabídka zájezdů je nejširší ve First minute, doporučujeme ji zejména těm, kteří mají vybraný konkrétní zájezd, rodinám s více dětmi, skupinám. Pokud je Vám jedno, kam na dovolenou vyrazíte a jste ochotni ústupků v lokalitě či kvalitě a nejste skupina, zkuste Last Minute.

 

Poptávka

Pokud nám odešlete poptávku po konkrétním zájezdu před webový formulář, je nezávazná a nevytváří rezervaci zájezdu, cestovní ruch je velmi dynamické odvětví, které se mění z minuty na minutu. Proto tedy, pracovník než se s Vámi spojí ohledně Vaší poptávky, zjišťuje aktuální dostupnost a cenu vámi vybrané služby.

 

Dítě do dvou let v době návratu z dovolené

Neboli infant, je dítě bez nároku na stravu a místo v letadle. Někdy letí zcela zdarma, jindy za symbolický poplatek. Určuje si pořadatel. Pokud si přejete dětskou postýlku či přepravovat kočárek. Informujte nás. Vaše přání zohledníme do smlouvy.

  

Rezervace

V případě vašeho zájmu vytvoříme nezávaznou rezervaci zájezdu nebo jiné cestovní služby, délka rezervace závisí na mnoha faktorech a stanovuje jí pořadatel. Počítejte s tím, že u Last Minute zájezdů se délka rezervace pohybuje v hodinách. Pokud rezervace propadla bez doručení cestovní smlouvy a úhrady zájezdu, uvolní se automaticky vaše kapacity pro jiné zájemce. 

 

Poukázky k dovolené, příspěvek

Pokud máte poukázky a jiné benefit karty, stejně jako vám zaměstnavatel hradí příspěvek na dovolenou, o tomto faktu nás prosím informujte před vytvořením rezervace. V případě příspěvku od zaměstnavatele vás požádáme o zaslání podmínek a informací k příspěvku od zaměstnavatele. V případě poukázek nám prosím sdělte název a jakou výši chcete uplatnit. Příjem poukázek a jiných cenin a jejich využití, závisí na pravidlech pořadatele.

 

Doplňkové služby k dovolené

K dovolené si můžete zakoupit doplňkové služby, nejčastěji cestovní pojištění, parkování na letišti. Stravu do letadla za příplatek, prioritní místa v letadle nebo autobusu či víza a vstupní taxy. Informujte se tedy na služby, které by Vás zajímaly. Doplňkové služby je ideální sjednat před podpisem smlouvy o zájezdu, pokud je budete chtít sjednat dodatečně, budete muset znovu podpisovat cestovní smlouvu.

 

Zakoupení zájezdu

Zakoupení zájezdu provedete podpisem cestovní smlouvy a úhradou zálohy nebo celé částky zájezdu a doručením na naší emailovou adresu. Podpisem smlouvy souhlasíte s VOP CK, ty si proto pečlivě přečtěte. Smlouvu nám zasíláte elektronicky, pokud nemáte scan, stačí smlouvu čitelně vyfotit.  Podpis smlouvy a úhradu je třeba stihnout v době platnosti rezervace. Podpis smlouvy provedete tak, že si smlouvu vytisknete a podepíšete nebo můžete použít elektronický podpis. Úhrada ceny zájezdu je možná přes internetbanking, vkladem v bance nebo online kartou v závislosti na pořadateli zájezdu.

 

Podmínky vstupu do země, víza, očkování

  • Ke vstupu do jakékoliv země je třeba splnit vstupních povinností. Tyto povinnosti je třeba dodržet a včas si je zjistit před odjezdem/odletem. Kompletní informace o vstupních formalitách získáte na Ministerstvu Zahraničních věci ČR, mzv.cz.
  • Informujte se na povinnost platnosti pasu po návratu z dovolené, liší se v jednotlivých zemích. Pokud nemáte pas a nestíháte ho vyřídit, zvolte destinaci v EU, kam můžete cestovat na platný občanský průkaz, nebo lze požádat o vydání expresního pasu. 
  • Platný vstupní doklad musí mít všichni cestující i malé děti! Pokud cestují malé děti s prarodiči je vhodné, zejména pro cesty mimo EU, aby si s sebou vzali souhlas s vycestováním nebo kopii rodného listu. Souhlas je ideální mít v angličtině.  
  • O povinných očkováních se informujte u svého lékaře nebo v očkovacích centrech.

 

Úhrada dovolené celá nebo částečná

Úhrada ceny zájezdu závisí na VOP pořadatele a službách uvedených v cestovní smlouvě.

 

Ceny

Cena za zájezd je vždy stejná, jako cena u pořadatele zájezdu. Ceny nijak nenavyšujeme, ani nám toto navýšení zákon nedovoluje. Může se stát, že u jednoho termínu máte na výběr z více cen, to znamená, že v jeden termín letí několik cestovních kanceláří a každá má jinou cenu za svojí dovolenou.  

 

Zavazadla, přeprava

Rozměry zavazadel, počet a jejich váhový limit a rozměry se liší dle letecké či autobusové přepravy. Tyto informace si vyžádejte u pracovníka nebo vám budou doručeny s cestovními pokyny k zájezdu. Nadměrná zavazadla, kočárky, doplňující zavazadla nebo dopravu jiných zavazadel nám hlaste vždy dopředu.

 

Před odletem

Přesný čas odletu získáte až s cestovními pokyny, do té doby jsou časy pouze orientační. Na letišti je ideální být alespoň dvě hodiny před odletem. U autobusových zájezdů buďte na místě srazu alespoň 20 minut před plánovaným odjezdem.

 

Odbavení a let

Přepážky k odbavení zavazadel do podpalubí se otevírají většinou 90 minut před odletem. Strava na palubě se liší dle dopravce a vzdálenosti destinace. Informujte se na vaší destinaci. V rámci palubního personálu a služeb je možné přikoupit vyšší třídu letu, stravu či prioritní sedadla.

 

V destinaci

Pokud letíte na dovolenou s českou cestovní kanceláří, bude vám k dispozici delegát buď v místě vašeho pobytu v určité dny, nebo na telefonu. Kromě delegáta se můžete setkat také se zástupcem cestovní kanceláře, který žije v destinaci. Ten vždy mluví česky nebo slovensky, pokud je vaším pořadatelem česká CK. Na delegáta (zástupce) najdete kontakt v pokynech, na recepci hotelu v informační knize. Vždy si před cestou zkontrolujte, zdali máte u operátora aktivovaný roaming, ať se můžete delegátovi dovolat. Delegát s vámi také řeší fakultativní výlety, půjčení vozidla, případnou pomoc při zdravotních problémech. Je prvním člověkem, na kterého se na dovolené obracejte. Odjezd se dozvíte vždy na nástěnce CK v hotelu nebo od delegáta (či zástupce) na informační schůzce.

 

Storno zájezdu

Storno zájezdu, tedy že z nějakého důvodu nemůžete odcestovat, a jeho zpoplatnění je upravované ve VOP příslušného pořadatele. O stornu nás co nejdříve informujte pro další postup zrušení vaší cesty. Pokud máte zajištěno pojištění storna, obraťte se na pojišťovnu pro správný postup refundace.


Reklamace zakoupených a poskytnutých služeb

Bohužel, i to se stane, že se dovolená nevydaří dle vašich představ. Mějte prosím na paměti, že závadu je třeba řešit neodkladně v destinaci, tedy s delegátem či recepcí. Delegát je povinen srovnat neodkladně nápravu. Pokud není náprava sjednána je třeba s delegátem nebo recepcí sepsat reklamační formulář. Tento reklamační formulář poté předložíte po návratu domů.  Reklamaci je potřeba zaslat písemně co nejdříve od návratu (maximálně do 3 měsíců po návratu) i s přílohami (reklamační protokol z místa pobytu potvrzený delegátem CK resp. recepcí hotelu, fotografie a jiné důkazní materiály). Reklamaci můžete sepsat i po návratu. Reklamaci můžete zaslat jak do pořádající CK, tak zprostředkovateli, který ji nedokladně předá. Právně zodpovědný za vyřešení reklamace je pořadatel zájezdu neboli organizující CK. Doba vyjádření k reklamaci je stanovena ve VOP. Ve VOP je také více informací k řešení reklamace, postupu a náhrad. Pokud nejste s výsledkem reklamace spokojeni, můžete se obrátit na Českou Obchodní Inspekci.

 

Kontakt: 
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
www.adr.coi.cz

 

Doporučení nakonec

Pokud máte jakékoliv otázky, obracejte se na nás, ideálně vždy co nejdříve. Pokud jste uvízli v koloně, nestíháte odjezd nebo odlet, volejte CK, pokud je to v nočních hodinách, na pokynech bývá emergency linka. Letadlo na Vás samozřejmě nemůže čekat dvě hodiny, ale pracovník vám pomůže se na dovolenou dostat třeba jiným letem. V destinaci vše řešte s delegátem. Nejčastější jsou reklamace pokoje, ty bývají hned řešeny výměnou za jiný pokoj. A doporučení na závěr: čtěte pečlivě cestovní pokyny, zejména datum a čas odletu. Přejeme krásnou dovolenou a jsme vám k dispozici.

 

732 893 316, prodej@ca-magnolia.cz

Lukáš Kazdera a jeho tým

Vytvářím objednávku...